© 2019 by Adding ApS - All Rights Reserved

OPBYGNING OG IMPLEMENTERING AF VEDLIGEHOLDSSYSTEMER

Adding har mange års erfaring med vedligehold af teknisk udstyr, fra helt små komponenter til store procesanlæg, inden for forskellige brancher.

Med vores praktisk baggrund kan vi sætte os ind i modtagerens/kundens behov, og sætter kundens vedligehold i system med en enkel opbygning og et let forståeligt sprog.

Adding sætter vedligeholdet i system

Adding hjælper med at øge produktiviteten, ved at skabe overblik over anlæggets komponenter, effektivisere vedligeholdet, og mindske menneskelige fejl. 

Med udgangspunkt i jeres driftspersonale, de originale brugsanvisninger, lovgivningen og vores erfaring, samler vi data sammen og placerer dem i overskuelige dokumenter og tilhørende mappestruktur, bestående af f.eks.:

  • Overordnet komponentliste

  • Vedligeholdelsesskema med hyppighed for vedligehold

  • Ensartede og detaljerede jobkort

  • System for rapportering af fejl og jobhistorik

  • Reservedelsliste med lagerlokation

  • Mappestruktur med datablade, brugermanualer og vedligeholdelsesdokumentation fra de enkelte producenter

 

​Adding implementerer digital vedligeholdelsesstyring

Adding kan hjælpe med at implementere et digitalt vedligeholdelsesstyringssystem, for at sikre effektiv planlægning af vedligeholdelsesopgaver, sporbarhed af udført arbejde, driftshistorik til vurdering af gentagne fejl, automatisk genbestilling af reservedele og rekvirering af serviceopgaver, og direkte adgang til alle vedligeholdelsesdata.

Flere fordele ved digital vedligeholdelsesstyring:

  • Økonomisk overblik over udgifter til vedligehold

  • Adgang til jobkort og anden vedligeholdelsesdata via App på telefon eller tablet

  • Detaljeret driftsanalyse, med automatisk rapportgenerering

  • Kun relevante data, vises for den enkelte faggruppe

KONTAKT OS, HVIS VI SKAL HJÆLPE DIG