© 2019 by Adding ApS - All Rights Reserved

DIGITAL VEDLIGEHOLDSSTYRING

Er 2020 året, hvor der skal være overblik og ro omkring vedligeholdet af jeres anlæg?

Adding Engineering kan hjælpe jer godt i gang med implementering af et digitalt vedligeholdelsessystem i det nye år.

Effektiv planlægning

Ønsker I en fokuseret og effektiv planlægning af fremtidige vedligeholdelsesopgaver, ugentlige rapporter over anlæggets vedligeholdelsessituation, jobkort sendt automatisk til den relevante medarbejder og automatisk genbestilling af reservedele, så hjælper vi jer med at samle og indtaste jeres ansattes erfaringer med anlægget og dets maskindata, så I kan komme godt i gang.

 

Med et digitalt vedligeholdelsessystem vil I opleve en minimeret risiko for menneskelige fejl, da systemet kan tage sig af opgaver og udskydelser, der tidligere skulle huskes fra dag til dag. Der vil også være mindre risiko for tab af viden, hvis den erfarne medarbejder pludselig stopper eller bliver syg.

Økonomisk overblik

Den økonomiske konsekvens af manglende vedligehold kan være stor. Defekt instrumentering, dårlige lejer og gentagne uforudsete driftsstop kan sætte personalet, miljøet og bundlinjen under pres. Med et digitalt vedligeholdelsessystem samles også lagerstyringen, vedligeholdelsesdokumentationen og historikken for anlæggets pludseligt opståede fejl.

Vil I vide mere?

Så udfyld formularen nedenfor, og vi vender tilbage hurtigst muligt. Eller kontakt vores CEO Torben Bang Kristensen på tbk@adding.dk eller 8140 6118.

KONTAKT OS, HVIS VI SKAL HJÆLPE DIG MED DIGITALT VEDLIGEHOLD